oRang KUat

Tuesday, August 24, 2010

perangai!

salam..


korang mesti ada satu fiil yang memang x leh lepas dari diri korang kan??
cam 2 gak saya.... huhuhu.

urm,.. fiil 2 sume org pompuan ada kot...
jenis saya nie.. jenis leleh ckit.. pape hal pom senang je air dari tempayan mata nie pecah...
pape je la...
xleh wat somethng pom benda tu kuar..
lagi la klu masalah2 besar...

hal ni memang family saya dah knl sgt,..
tengah makan pom leh melalak... hahahah
wat ever, itu lah saya! kadang2 sampai adik2 yang lain pom kata... KAK LONG MANJO..

nak wat camne.. dah perasaan macam 2.. kadang benda simple pom orang tak sgka saya leh menangis...
lagi satu jenis mudah sgt sejuk hati.. x elok tu.. nnt org pijak2 kepala...
tu yang family saya selalu ajar saya cuba untuk tetapkan pendirian dan cuba keras hati.. untuk kebaikan jugak.. tak nanti orang kata lembik n senang nak kena PIJAK!

huhuhu,.. pape lah!

merapu lepak melalak!

No comments: