oRang KUat

Monday, October 12, 2009

salam bicara

assalamualaikum....
masih lagi baru dalam blog...try mecipta blog sendiri untuk pelbagai pandangan dan luahan sambil dapat bertukar pandangan dengan semua...
huhuhu...
walaupun banyak dengan asigment yang menimbun, saya gagahkan juga untuk menaip diruangan baru saya ini...
memang seronok dapat bercerita..heheh...2 la sayaNOOR AKMAL IZZAH ALIAS
heheh...
td..kat dalma kelas, saya duk kat belakang budak cina..kapel...si lelaki mcm x puas hati nga tindakan si perempuan...tibe2 saya jadi geli hati dan memikirkan, sebenarnya semua pasangan berkapel akan melalui situasi ini..heheh..tibe2 saya teringatkan si dia...MOHD AFIQ AZAMI...
seorng lelaki yang berjaya mencuri hati saya..heheh..
sehinggakan saya menjadi begitu mnyanyagi dia,tetapi jenis saya sukar nak ungkapkan rasa dengan perkataan..hehehe
and mmy life become more and more meaning..wif family..dia..kawan2..nga semua..
tq 4 everyone....^_^

No comments: