oRang KUat

Monday, November 2, 2009

LAgu HiDupkU...

kali ini ku sadari
aku telah jatuh cinta
dari hatiku terdalam sunguh aku cinta padamu...
cintaku bukan lah cinta biasa
jika kamu yang memiliki..
dan kamu yang kan mengikut seumur hidupku....
terima lah pengakuan ku...
percayalah kepadaku..
semua ini ku lakukan..
kerana kamu memang untuk ku..
cintaku bukan lah cinta biasa.
jika kamu yang memiliki..
dan kamu yang kan mengikut seumur hidupku..
seumur hidupku....
bukan cinta biasa
khas buat insan tersayang! saya sayang awak sampai mati....
muah!!!!
rindunya kat dia...
dia la yang ada dalam hati saya..
mmmm....mish u!!! bergaduh tu adat la kan?? tapi ya la maybe sikap saya yang terlalu melaupau maybe... n dia lak melindungi... yang kadang2 leh saya kata kan macam mengongkong...ye la 2 sikap sya...suka sangat pikir negatif..hukhuk
tapi yang penting..awk tahu saya sayang awk!!!
MOHD AFIQ AZAMI
lagi satu lagu ya?? heheheh
bertuturlah cinta mengucap satu nama
seindah ku rasa sabdaMu di kitab ku..
cinta yang bertasbih mengutus hati ini
ku sandarkan hidup dan matiku untukMu...
bisikan doaku dalam butiran tasbih..
kupanjatkan pintaku padaMu maha CINTA
sudah dihubung umur cinta mengusik rasa
tak bisaku paksa walau hatiku menjerit
ketika cinta bertasbih
nadi ku berdengup merdu
kembang kempis dadaku
merungkai erti cinta
garis tangan tergambar tak bisa aku leraikan
sujud syukur padaMU atas segala cintaNYA...
that all for today...
akmaizzah
310pm
2novembero9

No comments: