oRang KUat

Thursday, January 6, 2011

Praktikal

salam...

owh sangat lama saya tak mengUPDATE cita2.. huhu
macam member lain best je kan.. dapat on9..
tapi saya tak sempat.. buikan lah tak sempat sebab bZ sangat..
tapi segan untuk mengON9.. lg2 FACEBOOK dorang block.. jadi tak dapat la nak tengiok2 n servey2 berkaintan isu semasa FB.. heee


pasal keje?? ok la.. banyak jugak kejenya.. ~~ ala2 staf gitu..hehehe..
atleast saya dapat belajar..
huhu.. so far ok la nga suasana kerja... memang berbeza sangat suasana belajar dan suasana kerja..boleh dikatakan saya nie ibarat darjah satu.. ZERO.. melalui latihan praktikal ni dapat la saya belajar berkaitan urusan pejabat...



saya mesti la selalu bertanya.. dan belajar setiap perkara berkaitan urusan pejabat..
bukan lah sesenang dan semudah mana tau!!! heee~~
mayb saya masih baru.. saya akan meningkatkan prestasi saya!!


saya jugak haruslah bermanis muka dan ramah tamah..
jangan terlebih ramah jugak yer... orang nie kita tak tahu perangai dan sifat..
maka berhatilah sebelum beramah tamah.. hehe kang salah tempat nanya..
yang pasti kena ringan tulang.. ngeh3..

huhu.. oya.. hari tu.. baru je 2 hari datang keje.. sudah di ajak lawat periksa..
ok la jugakk.. banyak tempat jugak la saya pergi..
suka jalan2..
tapi penat wooo...
hoh00 panas ag..

rupa2nya.. kat kerajaan lagi banyak kes yang kena handle... huhu..
biasa orang kata kat swasta yang banyak keje kan?? huhu..
sekarang baru saya tahu..
kesimpulannya.. banyak benda yang saya belajar dan bakal belajar..

soooo... teruskan latihan mu!!!!

wasalam....



2 comments:

::Cik Zatie:: said...

praktikal mano tuw?

Akmal Ezzah Alias said...

prktikl kat jpph kb,,huhu tmpat kak asma dulu huu