oRang KUat

Thursday, September 15, 2011

Hacker


salam


Dunia makin canggih, jenayah pom makin canggih... stalker, nak jadi identiti org, saja nak mengila di page orang... Tulah manusia yang sangat2 MENTAL DISORDER....
Malam nie, baru saja beberapa jam yang lalu, facebook saya dijajah oleh manusia yang berbusuk bangkai nie.. Apa yer reason dia mengharu birukan manusia lain??? Adakah lebih sesuai dikatakan GILA??? Atau ada words lain yang lebih sesuai untuk spesis macam ni!


Nak dijadikan cerita, FB saya telah diletakkan status yang BODOH! Mungkin bagi sesetengah Manusia, dia xde lah seLUCAH mana. Namun bagi saya IA SANGAT MELAMPAU!

"nak pakai bra kaler ape ye malam nie?"

Itu adalah ayat bodoh yang terpampang di page saya.. GILE! tengah2 panik, x sempat saya nak printscrint post tersebut untuk dijadikan BUKTI manusia bodoh...

Untuk menenangkan keadaan saya postla kat wall yang mengatakan that not from me.. kena hack.. Yela.. sampai makcik saya pom terkejut, nape saya boleh ber'post' mengarut begitu... Gile pasal DAJAL cam KO, mencemarkan maruah aku. Ko takpe laaa.. xde maruah, kalau org hack mak,adik, kakak ko ke, takpe la kan!



right klik pic untuk tumbesaran

Tengah2 saya duk panik dan tulis status diatas, TIBA2 ORANG MENTAL nie post lagi di FB saya (tengok PIC bawah)... Wei, kalau aku tulis sendiri post tu, for why la aku tulis ayat macam ko tulis kat bawah nie BODOH! By fon lak tu, sepanjang hayat aku guna FB nie, tak pernah ag guna fon.. So, wonder disitu.. macam mana dia bukak?? by my emel n pasword?? org kenal ke?? or what.... Tu la kata, dunia IT nie makin kita kena berjaga2...

right klik untuk tumbesaran

Jadi solutionnya... REMOVE dan BERSIHKAN friendlist...

DAN BERHATI2 JIKA BERKAITAN DENGAN IT..

wasalam..



No comments: