oRang KUat

Sunday, September 25, 2011

Tanggungjawab



salam...


Hari demi hari, masa demi masa, jam demi jam, minit demi minit, saat demi saat,...

Sebenarnya MASA selalu mengejar kita, sampaikan kita selalu terkejar-kejar dengan masa. YA! masa selalu ada, tapi kita yang selalu membuatkan KETIADAAN MASA. Tak sangka, esok dah nak masuk minggu ke-3 saya berada di UTM sebagai final year student dan juga hampir 3 minggu saya meninggalkan kampung halaman, demi sebekal HARAPAN. Dengan bergalaskan tanggungjawab yang besar dari ibubapa, saya mencari kekuatan di sini (UTM) untuk kuatkan semangat dengan pelbagai dugaan yang SUNGGUH MAHA MENCABAR!



kamu adalah penguat semangatku


Yer, dengan assignment yang tersedia menimbun, dengan proposal PSM yang memerlukan setiap komitmen saya. Itu lah kehidupan seorang pelajar. Ya bukan saya seorang yang melalui saat KRITIKAL ini, anda juga begitukan..? Benarlah kata orang, nak susah bukan susah, tapiiii.... nak senang bukan senang..

Minggu nie, di UTM ada majlis konvokesyen.. YA ALLAH, hepi sangat muka-muka semua. Bergambar dengan saudara mara, menerima banyak-banyak jambangan bunga. InsyaALLAH, tahun hadapan, saya bersama-sama kawan2 juga akan melalui detik terindah tersebut! AMIN... (YA ALLAH PERMUDAHKANLAH SEGALANYA)
tahniah kepada semua yang bergraduasi..inilah hasil titik peluh kamu.
saya yang menunggu untuk segulung ijazah!

wassalam.,....




2 comments:

zati embong said...

hihi,jat kan baru je balik dr johor.sbb adik jat konvo.tp xde maknenya x g pun,sbbnya 6.45am da kena ada kat u.huhu

good luck k.

Akmal Izzah Alias said...

la ye ke? adik jat pom utm ni gak ek..huhuhu... tahniah adik jat!!! hee
awl gile kan kena ready..huhu,..

k TQ jat!