oRang KUat

Saturday, October 29, 2011

Satu Perjanjian


Salam...

Makin hari makin kekurangan masa untuk mengupdate entri3 yang menarik (walhal tak pernah menarik pom).


gambar hiasan _ihsan google

Malam nie, saya nak cite pasal berkaitan dengan sebuah perjanjian. Dalam hidup kita, takkan pernah lari dari mewujudkan sebuah perjanjian. Sama ada janji benar, janji palsu, janji ikhlas.. ataupun sebagainya yang sama erti dengannya!

Ya... tak sabar untuk pulang kekampung.(3hb November). Itu perjanjian saya dengan keluarga. Dan juga, tak sabar untuk menunggu perjanjian yang bakal saya tempuhi. Ya.... Berdebar, Tak sabar, Gementar, Takut, Gembira... itulah yang saya dapat gambarkan emosi saya berkaitan dengan perjanjian tersebut. Saya berdoa dan memohon petunjuk dari ilahi, agar sebuah perjanjian yang bakal berlangsung itu akan termeterai dan sempurna dengan RAHMAT dari-NYA. INSYAALLAH....

Mungkin tergesa-gesa. Namun mungkin inilah masa dan waktu saya.

Percaya pada janji ALLAH, apa jua yang DIA takdirkan adalah yang terbaik buat hamba-NYA

wassalam....



No comments: