oRang KUat

Thursday, July 15, 2010

PtpTn

huhu...
beruntung dis sem..
masuk je U, terus dapt duit pT..
tapi still ada kekurangannya.. cepat habis!
hohoh.. jadi saya kena la memulakan buku akaun bajet tahun 3 2010/11..
heheh....
bukan ape, senang la nanti saya nak belanja, bahagikan keperluaan dengan kehendak..
kalau di ikutkan hati.. semua saya nak beli!
hehehe.... hah!! lagi2 hari nie.. 15hb, J card day.. fuyoooo.. barang murah3.. les 70%.... esok ada lagi!
nak nak nak nak nak....
huhuhuhu.....

sabar2.. saya nak shoping nanti balik kelantan..
kan nak musim raya nie..
baju kurung yang jahit 2 nak kena bayar..
nak kasut baru, nak handbeg baru,, nak shawl baru.... nak baju baru... semua nak baru!!!!

hehe saya sangat tamak!
tapi... bila kita wat akaun kita, kita mayb boleh sekat perbelanjaaan kita...
masih boleh pom nak bershoping.... yang penting pandai bajet... n nak jimat kos, kena la pandai mix n match...hheheheh nnt semua org ingat barang br.. sebnarnya, dah lama, cuma tambah kelainan je...heheh...
bijak x???

hah! nak jimat tanpa perlu nk kuar duit isi minyak keta ke, naik bas ke... beli je on9..heheh
kan senang! huhu.. tp mungkin akan ada sikit tak puas hati kan?? kalau shawl, xsesori, handbeg... saya trust la.. tapi kalau baju.. susah la.... huhuhu... ***** cerewet!
sekarang pom saya tengah tunggu my order shawl... x sbr!!!! heheh...
waiting.... waiting...

citer pasal sem baru lak...
saya nak terus berjaya...
heheheh
alhamdulilah..sem lepas dah wat kan saya konfident nga diri sendiri.. org boleh.. saya pom boleh.. penting usaha dan tawakal... tak mustahil kan??? sebabnya...saya dah buktikan nya!!!! yeay!!!
sem nie... tahun 3 saya kena lebih bertenaga, bersemangat... kawal emosi, fikiran... untuk saya berjaya dan mencapai target saya kali ni... AMIN!!!!!

tp kan....... home sick je la saya kat cni...
rindu kat umah nie.....
dah la wifi x dapat kat bilik. kabel pom x dapat.. bila nie YANG BERKUASA KOLEJ11... tolong2 la warga kamu ckit... huhuhu.. mana janji2 nka bagi khidmat yang bagus, wakil kepada penghuni, sila2 la wat report... takkan saya nak turun naik plak?? kan saya lak yang jadi tertinggi kat cni,...
hoho..
pikir2 kan lah....

haaa.... k lah..
nanti story2 lagi...
muah!
bye cantek!

No comments: