oRang KUat

Friday, July 23, 2010

wedding @cuti



huhuhu.....
jangan terkejut nga entri tersebut...
saya bukan nak citer saya nak kawen time cuti nie..heheheh
saya punya turn lambat lagi..

nie citer saya masa cuti sem hari 2.. byk btul kenduri2 nie..huhuh...
sonok!! bile la pulak yer turn saya nak tibe...
nak jgk la merasa pakai baju pengantin.. dimakeup2 cantek..huhuhu..
***** berangan...

hah nie ada pic orang kawen... jom tengok ek.. huhu

nie adik beradik ma saya.. my beloved ma in pink kaler..huhuhu..
adik bongsu dia na kawen!

hah nie dia... nie tiem kenduri umah pompuan.. nie saudara saya, sebaya,, dah jdi isteri orang dah..huhu
hope semoga bahagia.. amin
* muka sy sgt2 berminyak.. dont like dis!


nie lak time "hantar menantu" kat kuarga pihak lelaki..


hah! nie dia hepi3 pamily.. heheh.. kawen makcik saya, adik bongsu ma..
hepening je tgk pic nie..hehe

hah.. saya pom nak tumpang ckit.. mintak2 dapt seru rezki cepat..hahah..
mengada! cantek kan??



nie lak majlis bertunang abg ise, kawan my ENCIK KEKASIH...
sgt sweett kan? hhuhu...


kepada2 korang yang dah kawen ke, tunang ke.. semoga selamat melayari alam rumah tangga yang bakal memberikan kesan yang terindah dalam hidup kalian...
saya selalu mendoakan yang terbaik dan jagn lupe datang majlis saya lak yer.. hahahaha

* nie cuma sebahagian dari pic sahaja...
huhu..

P/s: nak naik pelamin jgk! (^^,)


2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

semoga kamu pon cepat2 kawen..

hihihi

akmaizzah.alias said...

hihihi...

u nie!
kamu pom sam okek! heheh