oRang KUat

Monday, April 18, 2011

Giveaway Ujang9897

salam....

UJANG!!!! harap saya tak terlambat lagi!
hoh0000 k nak tahu lebih lanjuk klikn kat ENTRI IN



1) letak Header Pilihan Malaysia.. (tak wajib)

- dah letak nie..




2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib)



xda la nak sempoi mana....huahuahua


3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)


- boleh kutuk ke?? blog dia selalu kentut! hahaha


4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)




5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...


wokey dah! beres!!!




10 comments:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

ayoo..ade nama saye..mintak face to face pun boleh gak kat ujang tu..hihi..kawan su tu..tunang dia satu office ngn su

Akmal Ezzah Alias said...

hahaha la ye ke???
su membe ofis skli nga yana ek.. ish2...
huhuhu..
best r dunia blog nie.. pusing2 situ jgk..
akma knl dlm blog nie je psngan swet tu..huhu

Liza @ Adzriel AB said...

sempoi dah tu. tersenyum manis lagi.

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

♥e'in♥ said...

good luck yunk!

Akmal Ezzah Alias said...

@liza: huhu yer ke? hope macm tu la yer..huahuahua

@solo molo: owh ye... sama2 la kita sempoi.,..hehe

@ein: tq yunk!!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

gud luck bebeh hehe

Akmal Ezzah Alias said...

@gksb: tenQ bebeh!

Cik Nathrah said...

gud luckkk dear!

Akmal Ezzah Alias said...

@ cik nathrah: TQ kamoo