oRang KUat

Wednesday, March 17, 2010

kUL 3.40 pAGI

ngak bisa tido buk....



aduh..pe nie...
dah xleh tido..hohoho
ayoo..
terukkan saya? ish..masalah nie.. exam dah dekat..masalah tido mula la datag!!
oH NOOOOOOO!!!!

actly x tahu apa yang dipikirkan...
mmm esok ada kelas...kul11
aduh..jgn jadi macm tadi lagii yer akmal izzah..
hohoho...


owh ya...td menGomen di page kawan SMK..
mmm..tibe2 tinggat topik yang dia bincangkan..tinggat lak zaman matrix..ish!
gnie la lbh kUrang... pe korang wat klu kena tuduh perampas???

mmmmm....tibe2 ingat kisah matrik..ai,..menyayat hati betul..
bila pikir, sekali geram, sekali kelakar..
ye la..time 2 x matang lagi..dapat lak si jejaka idaman kolej..
hahaah.idaman la sgt!...
mmm... dia sweet maybe ada la..
but not my jodoh...
rindu..... rindu jugak..
harap dia bagia sekarang...
n saya pom turut bahagia dengan ENCIK KEKASIH...
tQ sayang....
saya x leh tido pom sebab ingat awak..
nak kol takut ganggu tido....
saya tak leh tidooo la awk!!!
kalu awak tahu mesti.........AWAK BISING!!! hahahah


dia adalah ibu kedua saya..
cerewet! tapi dia lah saya sayang...
mula2... MA, ABAH, ADIK2..SEDARA2... DAN DIA...
mis u n luv u all!!

k la..try 2 slep ok..
bye cantek!!!!

No comments: