oRang KUat

Friday, March 12, 2010

TIBE2 INgAT KAT DIA...


salam dear....

actly nie baru je sudah basuh baju..
saya pakai tangan je..heheeh..xcersice..
pelikkan link 2.. ingat kat sape? kat ma abah adik2..ofcos la..
hari2 saya ingat diaorang..
kat si ENCIK KEKASIH HATI ku..of cos jgk..



my pamily


my KEKASIH HATI








mmmm...sje je 2..sebenarnya ingat kan dia yang dah lama tak jupa..
kita kan amanusia..tak larikan dari merindui..
tapi belum tentu dia merindu kita...walau pape po saya bahagia nga hidup skg..
saya tahu 'awk rindu saya jgk!' tapi maaf..saya hak orang, walaupun belum lagi sah..tapi saya tetap hak orang....saya sayang dia...bukan awk!



hidup...jadi pelajar universiti nie susah kan..
nak handle masalah kita lagi.. masalah family lagi (even dorg bukan mintak kita pikir pom)
masalah nga ENCIK KEKASIH HATI... that normal la kan..
dan paling utama masalah kawan2,..yela.kita duk jauh dari family.. so kawan2 yang paling dekat..
saya untung ada kawan yang memahami..even kadang2 mayb dia borim dengar citer saya..hehee
yer ke cik AZEDAH a.k.a cik WAHIE..


nie saya cik akma dan cik wahie


nie pom baru je setel kuiz pagi tadi..
hoho..ape saya tulis? apa yang saya tahu...heheh...
dalam 3 minggu lagi dah nak final kejap je kan..?
2 la masa..cepat berlalu bila kita dah besar,,coz banyak keje kita wat..kadang2 nak tengok jam pom x sempat (ops..yer ke cik akma awak sibuk..haha)...
nie po curi masa cikit tulis kat blog nie..
actly nak wat keje law lak..
banyak nie!! mati la saya...
hahahahaahahahah.....
k la....
i have to go dearest!!
awk memang comey!!!!


bye cOmey~~

~~~AKMAIZZAH~~





No comments: