oRang KUat

Tuesday, March 16, 2010

SALAM...

hari nie agak bermandi hujan..heheh
sejuk!!
ok la..pas tu muka la kepala saya meragam..
huhuhu

oya..hari nie xda picture..
tadi..kelas kul11
tapi saya bangun kul10.15!!
nasib baik sempat..klu tak..kena tingal kat kawan laa jawabnye..

saya rindu kat umah laaa..
dengan puan ma... encik abah..
dan juga cik2 adik..hohohoho
nak balik!!!!
apa nak buat..tangungjawab ada kat sini!



hah!! korang..
tak sangka..saya dah tua laa...
nie lagi 3 minggu..nak exam..
makna nya..lagi wape2 bulan je saya dah nak jadi budak tahun 3 kat UTM nie..
YA ALLAH!
cepatnyaa... x sangka..dah nak habis study..
lagi 1thn setengah..
huhuhu....
nanti..saya nak apply praktikal kat kelantan..
nani hari2 leh berkepit nga abah dan cik abg..haha
yela..saya x da lesen! takut!
jadi..dorang akan mendapat tugas rasmi iaitu....mengambil dan menghantar saya!
hehehehe


saya sayang kamu!!!
kamu semua..hehe


bye cantEK!

No comments: