oRang KUat

Friday, March 19, 2010

SAYa DaN TEaTEr..

hurm...
sekarang nie..jiwa macam dah kosong je nga seni2..
donno y??
tadi pom g sesaje je..
but 4 this tiem saya jadi n handle sal back stge jee..
td..kul130 pg
br je lepak lepak2 n makan kat kolej 9 UTM
dengan beberapa orng budak teater... nasib baik si mirul @ siOt
sudi jadi driver saya...
thX bro.....
nanti ambil saya lagi ok.... n kita g karok ke? hahaha
he my bestfren here......
ENCIK KEKASIH jangan jeles k? u always in my heart...


dan berbalik pada teater.. tak tahu la kenapa..dah tak da nafsu kearah tu..
macam kosong je.... mmm...maybe dah rama yang tak da macam team kitorang dulu2...
mungkin... biasa la muka2 baru dah ada.. asah la bakat dorang..
tapi dorang hepi je..
enjoy..... boleh tambah fren...mayb jiwa saya dah kurang demgan benda gitu..
dah dewasa....gahahahahh....
but the teater is the best event..
menari pom dah x join..orang dah tak suka kita kot..
tak tahu la kenapa,,, tak wat musuh pom...
tapi we can not be close la..
i donno y? myb u should ask urself...sory...
but never mind...i x kisah pom u x ajak i... ahakZ!!


mmm...adat la kan.... welll..
bila kita ada pape2 orang mudah je datang..that the HUMAN!
but... saya tak kisah la awak.. saya hepi nga hidup saya sekarang!
ok??
hope uOlz hepi nga tarian 2..tanpa SAYA...
nway...tQ 4 everything ILMU yang awak bagi kat saya..
but we still can be fren..
but mayb not like before....
the answer..myb ada kat U....

DAN TEATER
im hepi wif u guys...
huhuhu..
esok ada teater monolog... saya makeup2..
n new job i get... adalah..jaga lighting...n jaga audio...
gile kuasa GILER!
xda org..terpksa la pikul tanggungjawb...huhu
itu adalah new job from me..
tak pernah buat pom lagi..huhhuhuhu...
hope everytng can be fine...
INSYAALLAH...
amin....




k lah dear..
i have go now..
very tired (even xda wat pape pom) hahah


bye cantek!

No comments: