oRang KUat

Tuesday, April 6, 2010

ALAMAK!!!

ayooo....

kenapa saya sangat malas hari nie...
satu benda pom tak buat tau tak!! hohoho
saya nak score..tapi perangai macam nie.. ape nak jadi...
semalam tido lambat..xwat pape...huh!
hari nie..ngantuk..xleh tido...keje x buat! rasa ko QEMA....
hahahah (riak btl izzah suka)

mmm cite sal exam, satu paper dah setel..dat killeeeeeeeer subjek, then ada lagi la 4 subjek..
esok bI...ai..
kiler jugak bagi saya..hahah..sume bab study sume MEMBUNUHKU....
wat ever...
ape orang kata....bersusah2 dahulu..bersenang2 kemudian ek?? heheh
hah.... cepatkan masa berlalu...
lagi wape minggu saya akan habiskan TAHUN 2 sebagai student PENGURUSAN HARTA TANAH... kemudian tahun 3 menunggu... hurm...harapnya..semua berjalan macam apa yang dirancang..AMIN!!


then... bulan APRIL nie..bleh la bersenang lenang bersama kuarga ku TERCINTA..
ENCIK KEKASIH.. wait me yer?? kita g jalan2..pusing2 kb..heheh...
CIK ADIK2 kesayangan ULAM JANTUNG lak..siap2 ek?? kak nak balik!!! hohoho...
x sabar! x sabar! x sabar!
balik nak makan banyak2..hahahahah...
sayang ma.!

haih!! saya banyak keje la saya.... study belum habis la saya..jangan buang masa la saya!!
kepala dah ingat kat umah..pe cer?? hohoho.... tapi...ITULAH SAYA...



k lah.. nak wat pe ek??
g dulu yer..
k Bye cantEK!!

No comments: