oRang KUat

Friday, April 16, 2010

AKHIRNYA

fuh.. satu kelegaan yang kalau boleh didengari..
memang kuat..hahaha...
habis je paper tadi, perut pom automatik jadi kenyang, jiwa jadi lapang, hati jadi senang..
walhal, paper tu takde la saya score pom..hehe..
tapi... sebab exam dah habis...
dengan berakhirnya kul11pagi tadi, maka berakhirlah saya sebagai pelajar PENGURUSAN HARTA TANAH bagi SEMESTA 4 ataupun bagi TAHUN 2...huhuh.. tak sangka!! saya dah nak masuk TAHUN3...
owh!!
sangat sekejap masa mengejar dan meninggalkan saya..
terasa baru setahun lepas saya menjejak kaki ke UTM nie...
alih2 dah nak masuk tahun 3..huhu...
macam2 pengalaman, tapi dalam tak sedar rupanya..
yela.. sibuk dengan pelbagai aktiviti, study, asigment, kuiz, laporan...
dan macam2 lah...
so nie lah masa saya untuk melupakan benda2 tu semua untuk seketika...
tak boleh la lupa semua,, nanti sem depan masuk, still yang tu jugak kena ingat kan??
tapi tu la.. lega2 la... tapi resultnya??
arh!! memikirkan nya, membuatkan saya rasa nak makan orang! hahah
ok,,.. masa sekarang saya taknak pikir, yang penting, saya dah usaha, berdoa, dan sekarang saya hanya berserah, dan bertawakal kepadaNYA, dalam menentukan rezeki saya..
insyaALLAH harap semuanya, seperti yang diharapkan..
amin....
huh!! k...
ape plan cuti nie yer??
erm...
macam2 kalau tringin nak buat..
tapi first of alll....
KEJE!!!
yeay... kalau keje, dapat duit sikit, baru la sonok nak g jalan2... g shoping2 yer tak? heheh..so balik nie kena cari keje.. lama kot cuti nie... huhu...
kalau ikutkan ada teater bulan 5 until 6...
tapi saya tak join..bukan tak nak..nak sangat..tapi, ongkosnya tidak mencukupi buk! heheh...dan beter saya balik kg, keje, dan hepi2 nga family... sori yer kengkawan kat sini... lain kali saya join ok!! sonok tu berteater.. tinggin nak berespresi di hadapan orang ramai..heheh.. (time present kat kelas terketar2, time belakon, tak pulak.. pehal la ko nie Qma..hehe)
huh!! nak balik bila nie ek?? petang nie? esok? lusa? minggu depan??
tak kisah lah yang penting saya selamat sampai di kampung halaman...
tak sabar nak makan pulut...huhu sedapnya. susah nak dapat kat bandar JB nie.. tunggu je la balik kelantan ok.. huhu.. miss u all.. miss my enviroment.. and eveything at the kampung! huh.. citer sal nak balik nie.. saya banyak tugas nak disetelkan hari nie... g pulang kunci.. simpan barang dalam stor...
dan sekarang pom tak habis kemas lagi..hohoho.. dah tak tahu nak sumbat kat mana dah my stuff nie.. adeh!! takde la banyak macam orang.. cikit je,..
huhu..
k lah. have a nice2 day!! huhuhu
for the beloved lctureds... tanda la kertas saya dengan penuh kasih sayang dan penuh budi bicara,,heheh.. amin...
wassalam..
daa... citer2 nanti lak!

No comments: