oRang KUat

Friday, April 9, 2010

usahA+TAWAKAL

alhamdulilah...syukur sgt..
hari nie....9april..saya habis paper ke3..huhu
BUILDING MAINTENANCE... yeZZA...

alhamdulilah la..dapat wat.. nak kata yakin sume senang tu xda lah kan?? yang mampu saya kata syukur..dapat buat.. alhamdulilah.. ALLAH permudahkan saya jawab nga tenang nga berkat doa saya, usaha, n tawakal... x lupe jugak doa2 orang yang tersayang..terutama sekali..ma abah..


hoh!! nak tahu.. pagi tadi situasi dia sangat2 la memanaskan dan mendebarkan...
sebabkan ofday bangun xda la rashing sangat, tapi tu la... menunggu turn nak mandi LAMA sgt.. rasa nak ketuk2 je pintu bilik air tu.. bayangkan, saya dah kuar dalamm kul715 untuk mandi, time tu dia dah ada dlm toilet..ok la, mayb baru masuk..sekali..kul735..stil x kuar2..adeh..saya dah panas..sabar, tak leh marah2 nak exam nie! adeh..ingat plak exam, lagi saya tension... satu bab x habis baca n faham LAGI!!! arh!! tension2...
akhirnya berjaya mandi dengan cepatnya..ohohoho..
p/s: moral of valuenye, lepas bangun g mandi terus okeh dear!!


hah! tengah bersiap, time tu jgk tgk note..lagi 10 mnt nk kul8..arh!! kul9 exam..kena la g awal kan..
tibe2 sedeh sgt hati..msj ma..

"salam, ma, ore nak g exam doh nie...takut la..ma doa bleh wat deh? hoho.. subjek susoh nie"

erm....saya mengadu la nie! tgu2... x reply.. sedey dah hati..hohoho...
encIK KEKASIH HATI dah siap wish dah..huhu....
tengah duk dalam kete member, 2 masj masuk..cepat2 saya bukak...owh ma nga dia...
msj ma dulu saya bukak...sori yer awk..hehe ma adalah penguat semangat saya...hoho...

"wsalam... sory, duk bilik air tadi, owh ok, wat molek2 lah.. selamt berjuang!"

saya senyum...arh lega sikit rasa hati kacau nie...huhu.. love u ma...mUAX!!
akhrnya masuk dewan dengan kata2 semangat ma abah n dia... huuhuhu.. tawakaltoalaALLAH...
alhamdulilah..bukak2 je.. soklan 2 saya leh wat!! amin..
huhuhu....
2 lah berkatnya doa ibubapa kita.... doa yang x akan ditapis terlebih dahulu dari YANG MAHA KUASA.....

urm.... mis u ma.. abah...
along study.. untuk masa depan kuarga, demi ma dan abah.. dan fisabililah.... amin...

semoga, impian saya untuk jd anak yang berjaya, n hadiah segulung ijazah yang ma abah nak tu, insyaALLAH, along akan tunai kan..amin...

wasalam....

donfoget... bye canTEK!

No comments: