oRang KUat

Thursday, April 15, 2010

isu sekarang...

FINAL EXAM kot...
huhu... very tired kan jadi student... exam tu umpama pedang yang akan pasti mencucuk2 kita.. ngeh2.. ayat terlalu metafora la plak kan saya nie.. cey...

erm... bila tibe je time minggu exam nie, macam2 situasi yang akan kita jumpa tau, antaranya la kan.. until kul3 4 pagi tak tido lagi.. maybe to common for the all student.. huhu.. situasi seterusnya, student akan jadi tidak waras.. (tidak waras disini menjelaskan mengikut pemahaman akma izzah bermaksud semua benda dia akan buat, dan kadang2 tak masuk dek akal..) hahah.. contohnya la kan, g study kat tempat2 yang dorang rasa leh study la.. hoho.. apekah?? tapi tu biasa la kan.. sebab 2 ada kawan-kawan kat muka buku saya tu, bertanya kan soalan macam nie.... KENAPA TIME NAK EXAM STUDENT JADI RAMAI TAK BETUL..hahaha..
mula-mula nak tergelak gak.. tapi sebenarnya, itulah realiti... tak percaya?? cuba awak2 tengok kat sekeliling, betul kan?? lagi2 kalau awak2 sume adalah student macam saya..

masalah saya lak, kalau datang je time exam, saya akan rasa cemas, tido tak cukup..(kadang2 terlebih tido) hahah... tapi, sesuatu kepelikan akan muncul lah! wah banyak betul ayat drastik saya kali ini.. ngeh2...

persoalan sekarang... kenapa isu2 n masalah ni timbul yer?? erm... maybe takut xda masa mengulangkaji pelajaran? stress nga beban mata pelajaran yang susah?? cuba mncari kelainan dalam mengingati fakta?? erm..maybe semua betul.. dan jawapannya, ada dalam diri kita masing2.... =)..
saya pom macam tu.. arh.. kalau boleh mahu je tak nak exam...hahah... boleh ke?? mana boleh kan?? hohoho..ok lah..
nothing to do actly... like me?? arh saya tension la nie..

bye. ~~

No comments: