oRang KUat

Monday, April 12, 2010

comeynye....

sweetnye....muaX!



tgk..comey2 kan??? owh..geramnya saya..
ahhahah....
harap my future baby pom cam 2..hahaha..
berangan lagi...
xdalah... 2 saje2 je... terjumpa.... so ambek!
nie memg la muke owam puteh... tapi saya melayu. jd muka melayu la...hehehe
sangat3 comey kan???

uwaa.... tringat lak zaman kita baby2 dulu kan?? ma abah kita selalu je belai kita, tatang kita, sampai berjaga malam semata2 nak tengok kita and jaga kita... 2 masa kecik..
bila kita besar pom dorang still cam 2...
besarnya pengorbanan seorang ibu dan ayah pada kita....

ingat lagi, saya, masa 2 saya demam kuat sangat2...
tengah malam buta, mengerang... ye la,,,demam, panas badan, x selasa... sakit2 badan, sakit kepala.....
ma saya masuk bilik siap teman kan lagi....then bagi air,, suh abah belii air cap kaki tiga kalu tak silap, huhuhu,... menyusahkan kan saya nie...dah besar panjang, tapi still macam tu....
sedey bila ingat, tapi tu la kaseh sayang dorang...kita xdapat pom nak balas semua 2... walaupom kita banyak duit berjuta2 sekali pom.... yang dorang nak hanya perhargaan dan kasih sayang kita.....
semua ibubapa kat dunia nie,, macam tu nga anak2 dorang.....kita je kadang2 tak sedar nga keadaan tu...cuba kita pikir balik.... pernah kan??

tapi kita?? apa yang kita selalu bagi kat dorang??
erm.... even saya sekali pom... kadang-kadang kita menyusahkan dorang kan??
tapi ingat...esok2 kita pom akan berada ditempat dorang....
jadi ibu dan ayah... so, that time, baru kita tahu,, ape itu pengorbanan dan kasih sayang sorang ibu... urm...

but for me the word yang susah sangat nak sebut kat my ma...
ALONG SAYANG MA SANGAT2...
susah sangat bagi saya nak sebut...bukan taklsayang, tapi sebab terlalu sayang...maybe jenis saya memang macam nie...
but, saya pernah cakap macam 2,, masa 2 first time nak kena berpisah nga family..time kat matrix... saya cakap word 2... sampai nangis2... imagine dat how i feel....
ermmmm.... tapi saya sangt2 menyayangi dia... dan my abah.... sangat2... xde sape boleh ganti kan tempat dorang dalam hati saya....

luv both of u forever n ever....

No comments: