oRang KUat

Tuesday, April 13, 2010

bebelan dimalam hari...

hah...
sambil2 baca law sempat lagi saya menjenguk blog..ngeh2..
xpe...relax dulu...
tido tak cukup..tapi kredit to me sebab tak tido petang lagi..yeay~~~ hohoh
tapi, malam nye pula laaa saya berjaga sampai dah jadi penyakit xleh tido... ayark!
tapi ok la...selagi tak effect kat saya punya exam...
huhuu.. esok paper yang ke 4....
doa kan saya... amin...tQ

hah! tadi..sambil2 duk stdy..hujan turun lebat sangat.. jadi, tu hujan rahmat...sejuk lah sikit bumi hijau nie... ye la... semakin hari, semakin panas kan? minggu nie panas sangat2...
tadi, bukan setakat hujan je turun..kilat., guruh semua ada...
saya nie jenis penakut pada benda2 2...huhuhu.. berselubung je la tadi,...keh2...
dalam sambil2 tu, tiba2 terpikir...dah besar upanya saya nie yer...

saya lah anak ENCIK ALIAS HAMZAH dan PUAN HASMAH AWANG..huhu
dah jadi gadis sunti dah... already 21 years, 6 months, 3 weeks, and 6 days year old... huhuhu..tgk kat sebelah!
tak sangka kan? sekejap je... kadang masih rasa budak belasan tahun..ahakz! perasannya saya~~ xpe kan?? heheh
dalam masa 21 tahun tu macam2 la kan peristiwa kita tempuhi..sampaila dah besar panjang cam nie....
dah jadi gadis cumil...berkat didikan ma abah...(cumil bagi saya, anugerah dari ALLAH, alhamdulilah)
huhu...gadis yang dewasa, yang matang dalam menilai baik dan buruk duniawi...
yer!! saya dah besar.....huhuhu....

k lah,.. sambung stdy..ngeh2...
daa

No comments: