oRang KUat

Monday, April 12, 2010

sick of dis...

arh!!!
level keyakinan saya turun mendadak...
mencI!! menci!!
huhuhuh..
maaa....................tolom......

mr J..
mr J..
mr J...

plz la....
main la jauh-jauh..
nape nak singgah kat kite, kita tak kacau awak pom..
nak cik tangan pom satu, suka sangat la..kutis-kutis..
dont be like that dear...
i luv my face....
hohohoho...
memang sekarang saya tak yakin sangat....nak je habis cepat2 duk UTM dan balik kampung berkurung je!! x SUKA!!

dah la ada lagi paper nie..
2 paper ag..
subjek LAW and S.PROPERTY,,,,
jangan la wat semangat saya jatuh.....owh...
tapi mungkin dugaan, nak menguji, saya kuat ke tak...
mmmmmmmmm.... yes...saya redha, x leh mengeluh!

oya! hari rabu nie, saya ada paper LAw..
doa kan saya...
killer!!!
but for me all subjek killer..hoho... saya bukan best student! saya student biasa...
semuanya adalah kehendakNYA....
saya dapat rasa hidup kat UNIVERSITI nie...
mmmm....lagi berapa hari, saya nak balik umah...
windu sangat kat umah saya.... tempat saya...
ma abah...hoho... tunggu yer!

ka time for study..tolong jangan tido and tak buat apa2...
plz... lagi 2 hari nak hari rabu..
awak dah xda masa okEH!!

k bye cantek!

No comments: