oRang KUat

Sunday, April 11, 2010

sangat HEPII~~~

hheheheheh...
bau nasi minyak makin dekat..
hahahah..gatalnyo saya..
kih2...

td ada tgk pic baby comey2 sgt2...
makcik2 dorg xcted nga baby tu...
dgr2 2 cucu sulung for dat family..tibe2 naluri keibuaan saya memanggil2..hahaah(gediknye saya, urusan rumah tnga x lepas lagi,ada hati nak baby) hahahahh
lol~~
heheh..tapi seyes,hati saya terus terpikir, mungkin satu masa nanti..
ye la sama2 sulung,huhu,,(kalau jodoh saya dengan yang sekarang, tapi harap nya dengan dia lah!) amin...huhuhu

sangat suka sama baby, mcm mana la anak saya nanti..hahah..lol~
stdy tak habis lagi yer cik akma,
awak 2 kena ambil ilmu urusan suri rumah tnga masak memasak denga ma dulu...
baru lepas nak pikir pasal baby okeh!!
heheheheh
nak baby girl!! (twin plZ) heheh amin...
yarabalalamin....kalau niat kita suci dan fisabililah..
ALLAH permudahkan segala urusan..
semoga saya dapat menjaga hubungan nie denga sebuah hubungan yang suci lagi diredhai ALLAH.. amin!...


huhu,,huh dah lewat... nantuk!
untuk elak kan mr J, saya mesti cukup rest dan jangan stress..hehe
nak muka macam dulu!!! hoho.. k lah..

gudnite cantek!

No comments: