oRang KUat

Wednesday, April 7, 2010

kenapa SAYA macam nie?

baru balik dari jalan2 dari pulai..tadi lepas je paper BI terus kuar..
citer sal peper? huh! sakit jari saya tau! penat nk kejar masa..
10 minit terakhir saya masih lagi di FINDING n DISCUsION..
ayo!!! ape saya niee.........
ok...
berbalik g jalan2 tadi.
g gaint..U MALL.. sonok ker?? sonok..luaran.. dalam hati..sedey...
bukan x sonok nga kawan2..hepi sgt..
tapi..... biasa la.. my own personal...saya sedeh la!!
bukan saya nak macam 2.,..
xpe.. salah saya..
yer akma...salah awak.. cube jadi macam izzah..lembut, soft, senang,
akma?? huh! suka marah2.. suke melenting! arH!
tapi 2 2 saya OKEH!

ai..bila datang je time nie..saya wat hal..aduh..
ape saya nie!
akmal izzah! ape awak nie yer???
tak sedey ke?? ...... sedey..
tapi.. tu la banyak sangat tapi awk tuh!!


oya.. tadi.. sementara dorang g beli2 barang.. saya jalan la sorang2..cari ape??
cari megi!! hahahah....
cari2 2...pilih la nie.. sekali tgk orang datang nga kapel..
ala sweetnye..
tibe2 otak nie, gatal teringat time saya lah..
oposite la nie.. konon!! windu nye...
lagi hati saya sedeh awak! tapi xpe.. salah saya, so kena la hukum...hohohohoh

akmal izzah DEGIL!!!

tak pandai jaga hati orang yang awak sayang..
awak jangan ingat orang tu sama.... tahan nak melayan awak..
orang yang tahan melayan awak dulu, awak tinggal...( alah! dah bukan jodoh)
jodoh x jodoh..tapi usaha memelihara jodoh...
moral of value...
plz hargaai...
jangan mudah melenting yer sayang!!! hohoho
ok awak!!
saya memang la mood ikut sedap hati je...
ish2
lagi2 time cam nie..
wat note n highlight pom suke kaler merah MERAH

kamu kan suka biru?? mana kelembutan tu?? erm?? hoho...
apekah saya merapu ini..
tu lah saya..
suke melenting..
korang jangan ikut sikap nie..
xsesuai!!! hohoho

k lah... bYE cantek!

No comments: