oRang KUat

Sunday, August 22, 2010

erti KAWAN??

salam...

k nie bukan sesi luahan perasaan cuma, meleraikan rasa yang terkusut dalam hati...
seyesly... susah sebenarnya nak cari kawan yang betul2 sejati dan yang betul2 memahami...



dalam hati berkata... SUSAHNYA!!!

baru saya menduga hanya sekecil dugaan,..
tetapi... boleh dikatakan ALHAMDULILAH... bulan puasa ALLAH nak tunjuk...
saya nampak sume tu...

TERIMA KASIH SEMUA....
jasa anda sangat saya hargai..
anda tetap rakan taulan saya...
ye tetap..
tapi untuk sesetia nya...

mungkin saya terpaksa berfikir 2 3 kali..
mungkin juga 10 KALI...
sori k....

mungkin kita masih mencari nilai sebuah PERSAHABATAN kita..
mungkin saya menilai lain.. namun lain yang anda semua nilaikan...
walau apapun... saya beruntung.....

masih mampu tersenyum... =)

wasalam

No comments: