oRang KUat

Sunday, August 8, 2010

praktikal oh praktikal

salam.....

hooooooo... NEBES!! XCITED!!! SONOK!!! TAKUT!!!

2ler perasaan saya sekarang nie... takot woooo...
nk melangkah ke alam kerja nie... semua tempat yang saya nak praktikal sume saya surf! nak intai2 nak baca matlamt dorg.. xtvt dorang.. ohho.. macam betul2 nak keje kat situ je rasa stress dia... bkn ape.,. nak persiapkan diri dengan cukup2... ape urang kata, alam praktikal nie x sama cam kita study... jadi kena la wat persediaan dari segi mental, fizikal dan juga emosi...
urm!! mana tahu... alih2 keje pom dapat kat situ jugak...
dan yang penting kita tunjukkan contoh dan disiplin yang baik!
tapi seyes takut...
1) penerimaan dorang kat kita..
2) keje pe yang akan kita lakukan..
3) boleh ke kita wat keje yang orang suh nanti
4) mampukah kita kena marah2 tengking2 nanti..
5) kuatkah saya menghadapi latihan nie
6) boelh wat laporan tak

byk lagi persoalan yang timbul.. macam2.. kalu bleh 1001 rasa ada dalam dada nie...
huhuhuhuhuhuhu......
saya x kisah elaun ke ape.. yang penting pegalaman dan kesefahaman dalam perkejaan tu nanti...
arh! susah jugak yer praktikal nie...

DOAKAN SAYA DAPAT APA YANG SAYA MAHU YER?? AMIN AMIN AMIN..

wsalam....
alwazzz mahu cantek!

No comments: