oRang KUat

Thursday, February 10, 2011

Pilihan


salam...

dalam hidup nie takkan lari dari nak buat pilihan..
bangun je tidor dah kena memilih..
nak makan kena memilih.. boleh dikatakan dalam hidup nie kita sentiasa kena buat pilihan yang tepat!

tapi tu la.. dalam membuat pilihan nie sangat merumitkan..huhu
kenapa saya kata macam tu?? sebab bila kita salah pilih, akan bagi kesan kat hidup kita, walaupun kita salah memilih makanan... jadi kesimpulannya dalam hidup nie sentiasa ada pilihan yang perlu kita pilih..

pilih baju... kalau salah pilih buruk jadinya..
pilih makanan.. kalau salah pilih merana si perut..
pilih arah.. kalau tak pilih sesat nanti..
bla bla bla..

mood: tengah memilih nak balik umah sape... hoh0 @_@

wasalam....


6 comments:

yad'z said...

semayang isktikharah...is the best way....^^

E.d.Y said...

memilih ni kadang2 menyakitkan

zatilnabilah said...

pilih saye la awk..~ terbaikk...~ hehee

Akmal Ezzah Alias said...

@yad: yes! that the best way

E.DY: sgt2 menyakitkan.. but if we get the correct thing macam puas hati sgt2!

Zatil: heheh kamu memg pilihan saya!!! hehe

dirty dozen said...

salam..buat pa nak susah2 nak pilih...
sy kan ada.....hehehehe

Akmal Ezzah Alias said...

hoho... begitu ye dirty dozen..
T__T terharu..hehehe