oRang KUat

Wednesday, February 23, 2011

Sangat Puas!!!

salam

okek! today keje memg ok!! haha
keje dia makan dan makan.. padahal ada je kes yang patut saya setelkan.. but makan is first! haha

bukan ape,, dah rezeki datang depan mata takkan nak tolak kan?? FREE tuuuu
hehe
kebetulan hari nie kat opis ada 2 meeting besar so for me as the practical student take la advantage yang ada kan?


pic from google

awal2 pagi lagi orang dah panggil makan.. so saya melantak la jugak!
makan nasi LEMAK! uh!!! makin berat badan aku! dalam hati je..haha tapi mulut kata nak, ape boleh buat..
giler besar nafsu makan saya..
heee

dan...


dan..

tak sampai petang.. orang panggil makan lagi..hee
so now turn saya la menunjukkan ciri2 anak dara yang "sangat biasa" masuk dapur.. haaatui!!
jadi tolong la ape yang patut...
potong itu letak ini..hehe

baguih tak saya?? ngee~~

taraaa menu ke-2
sangat saya SUKA!!!


sate!


pic from google


nyum3.. sedap woo...

@_@ berat badan?? ++++ from my weight at University..


keh keh

sekian..
wassalam


No comments: