oRang KUat

Thursday, February 24, 2011

Takde Tajuk


salam



yeah! mulakan hidup dengan setiap yang positif..
elak semua perkara negatif..


semalam saya pergi taman.. then jumpa bunga raya yang kembar.. bercantum..
ingatkan memang bunga nie kembar n pelik dari yang lain... alih2 tengok semua bunga semua ada kembar dia.. upe2nya bukanlah bunga yang pelik dari yang lain. saya je yang tak tahu..



nie spesis bunga tu..


hari jumaat lepas lak tengah2 syok pilih buah nga makcik saya sekali jumpa buah pisang kembar..
comey gile! hehe

"along, tengok pisang tu..."

"eh, kembar la dia,.. ada dua" sambil tersengih n x tahu la ape ada
dalam pale saya..hehe

makcik saya kata : "kalau ore nak anak kembar, buleh la make benda kembar2 nie.."

saya? @__@ huhu

pic dari google

hehe

pikca drama di taman.. h0h0

cik tunangan merangkap driver tetap cik Qema

tada!!!!


saya nak kembar! owh gedik!
peace (^___^)V


wassalam

6 comments:

ceotgilalensa said...

nak kembar jugak!!!!!!!

ps:qemq bila tunang??? ta ajak!!!!

Akmal Izzah Alias said...

@ain ku cecoon..hahah
tunang gantung je...haha fmily3.. kawen terus nnt jemput..hee

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

anak kembar? wau..best..sekali beranak dapat dua..tapi jenuh la nak jaga masa kecik kan..semua double..

Yudie said...

hey senang mengunjungi blog kamu
blog yang bagus
menjadikan saya lebih nyaman untuk lebih lama di blog anda
terimakasih atas tulisan didalam blog ini semoga kita terus berbagi

salam Yudie
Banda Aceh

Akmal Izzah Alias said...

@yudie: hye.. Tq babe..
selamat kenalan

Akmal Izzah Alias said...

@rina: hehe a,a best memg kla best! tapi poket pom ken la best bila ada 2 anak sekaligus,,..hehe