oRang KUat

Friday, October 1, 2010

i LOVE family

salam,....

ku ada kamU
dikala ku kehilangan didalam kegelapan,
kau suluhkan sinar petunjuk,
dikala ku kesedihan kau ukirkan senyuman,
dengan penuh sabar memujuk,
engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,

andai hari esok langit akan runtuh,
kau telah menjunjung bersamaku,
andai hari esok dunia gelora,
tak kan ku gemuruh selagi ku ada kamu...

dikala aku tak pasti kau tampil dengan berani,
membimbing agar lebih yakin,
dan bila hidup penuh persoalan,
kau berikan jawapan..
melengkap semua kekurangan..

engkau menyambut tiap kali ku terjatuh

tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa dorongan mu...



with love....
wasalam


3 comments:

ana said...

family adalah segalanya...kawan mngkn ada yg hanya berkongsi gembira shj, tp family berkongsi gembira dan duka kita.

akmaizzah.alias said...

yer betul.. kdg2 kita nak berharap kat kawan susan kan wak? masa senang mungkin sume nk kawan.. bila kita dah jatuh.. x tahu ape2 sume nk lari je.. tapi kuarga selalu ada, bagi motivasi, bagi semgat...

sgt bermkna.. xdapat cari mna2 family. klu kawan, xda satu, byk lagi yg lain..

rouritta said...

i loved ur blog even if i dnt understand ur language but looking at ur photos i can feel it's interesting i wish u accept me as a friend