oRang KUat

Thursday, October 28, 2010

UMK - PCB


salam...
fuh.. berkesempatan jgk saya nk upload pic yg kat PCB hr tu... huhuhu..
byk kenangan dan pengajaran yang saya dapat..
terutama team work..

k.. x nak cakap byk. jom relax2 tgk pic..


nie dia raja mana ntah.. hehe saya? dayang2.. bukan gundik! haha


nie lah dia pakaian3 zaman raja2 dulu2 kala..
kat kelantan.. indah n cantik kan??? semua songket...
pkaian ni hanya untuk pesembahan pada masa dahulu je...
tiem mempersembhankan tarian untuk raja..


nie aksesosi tambahan...
indah sungguh tinggalan warisan kita kan??

nie pom sama....

kat belakang tu alatan2 yang di guna pakai dalam muzik makyong.. antaranya, rebab n gendang..

nie adalah wakil universiti saya, UTM.. dengan wakil dari UPM,(lelaki bju kuning hujung kiri), n wakil USM (girl yng duk tepi saya ujung kanan)
yang bj putih tu prof farouk, hebat punya pakyong... like it!
n yang bawak beg merah 2.. pegiring UTM..


tu dia.. tuan2 putri tengak posing..hahah


sweet x?? suka dapat merasai berpakaian macam cik siti wan kembang...

pose mahu gempak!!
mana saya? huhu


nie lah dia... semua perserta dari 11 universiti...
meriah sgt! cantik kan?
cintai lah tinggalan warisan kita...


yang ne.. my rumate time kat sana..
dorang memang best lah!!!
luv u ladies!! mis u too...
nnt jupe kat pestival tari.. insyaALLAH..

akhir kata...
warisan budaya kita.... ^__^


donde... donde di donde..
donde la di donde...
ayoo.... la awe wei.....

wasalam...


No comments: