oRang KUat

Friday, October 15, 2010

kebizian itu keindahan bagiku...

salam.....


kadang2 betul la orang kata.. hidup kita nie, kalau tak sibuk, sunyi pulak kan?? kalau sibuk tak terurus dan penat la plak kan?? tapi semua tu sebenarnya bergantung kepada diri kita sendiri... tapi biar lah benda itu mendatangkan hasil kepada kita.... betul tak??

mesti korang heran kan??? asal tu gambar kat atas nie? ni makyong.. sebuah kesenian negeri Kelantan.. tapi dah di martabat kan di serata dunia... urm....

ape kaitan nya??? huhuhu..

tadAAAAAAAA...

minggu depan saya sendiri akan menghadiri bengkel makyong kat UMK.. jadi mai kito pakat jupo sano la adek kakok weiiiiii... (nada mokyong) hehe

saya sangat meminati tingalan nenek moyang kita nie.. xkan jumpa kat mana2..
jadi peluang yang ada nie, mwakili UTM saya akan cuba mendalami seni tarian dan lakonan ini..

best wooooo!!!


tu dio....

alelelele.... ambo nok bercrito la wei...... bele2 menari jange dilupo weiiiii pelajare muu adek2 sekelian.....
ambo nak oyak weiiiii......

huhuhu

huh!
saya tetap tidak akan lupa... akan akan menyetelkan semua keje yang ada untuk memudahkan urusan saya... dan semua kawan saya....! huhu

owh asgment!
i lob u!!

i need do homework for my final xm...
need do homework for makyong..
do homework for assgment!!

yeah!
semangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 2 3...... study!!!!!!
huhuhu


wasalam


No comments: