oRang KUat

Sunday, October 10, 2010

Teater Tun dr Mahathir Mohammad





salam....

pada 3hb0ktober2010 hari tu kami bersama2 g tgk teater kat istana budaya..
(tu gambar kat atas tu)
budaya sgt.eheee....
then kat bawah nie pic yang sempat saya ambik.. tak banyak.. banyak dengan budak lain..hee~~
(ye le kita guna S312 je huhu)




hah nie kat ruang lega dia.. ramai gak la org datang time tu.. terutamanye student...


tu dia pintu masuk nie....


kitorang dapat tempat depan skli kot.. best giler.. dapt la tengok artis2 yang berteater tu lebih dekat kan.. antaranya Zizan Nin, Erra Fazira dan juga Isma Danial




hah keluar je amek pic nie wat kenang-kenangan.. heee..



nie saya punya junior kursus dan juga junior teater..
nadia..

hee~

akhirnya sampai kat UTM dalam kul 2pagi..
dan keesokan nye kelam kabut nak g kelas..hehehe

wasalam...



2 comments:

hiro said...

best ?

akmaizzah.alias said...

best gak la,,, rasa bruntung sgt jadi ank malaysia.. lg2 thn 80-90 huhu