oRang KUat

Sunday, May 15, 2011

Last Day

salam..

Hari nie adalah hari terakhir praktikal saya, jadi selamat lah semuanya. Berharap markah untuk LI nie bagus dan cemerlang.

Amin!

Jadi, saya akan jarang2 mengupdate blog nie, sebab selama nie guna pakai tenet pejabat je. haha,, Mengunakan kemudahan yang disediakanlah orang kata kan??

So, perancangan untuk mengisi masa lapang sementara nak sambung belajar balik bulan 9 nie, keje la kot. Dapat gak la seposen dua kan?? heee

okek babe!

Pada kawan2 tu yang singgah blog nie, tinggalkan la link korang, nanti senang2 saya pergi jalan2 kat tanah korang.

p/s: alaaa dah nak hbs baru member2 comey datang praktikal kat sini..huhu (gudluk korang!)

wassalam...


4 comments:

tieykah said...

hehehe.

gembira dop last day?

Mrs.Yie said...

selamat mendapat pekerjaan..sebulan je kan? :)

Akmal Ezzah Alias said...

@tiekah: suko r..huhu

Akmal Ezzah Alias said...

@mrs yie: huhu..lame wak, dalam 3 bulan kot..huhu