oRang KUat

Thursday, May 5, 2011

Selesai Satu Amanah



salam!!!

Selalu je blogwalking, tapi tak sempat nak menulis2... Saya baru je selesai menghantar tugasan dan dah selesai presentation...

Alhamdulilah... semuanya berjalan lancar dan dah selesai... walaupun terdapat la anasir2 yang memayahkan keadaan... Biasa la tu... Malahan saya sangat "beruntung", SV saya sangat2.... (huhu tak dapat diungkapkan dengan kata) LOL!! tsk

Dan saya juga sangat beruntung sebab our lecture Pm Zul sangat supportive terhadap saya walaupun saya macam nak pengsan dah kat depan dorang.. tambahan dengan kawan2 saya atikah, pokka, mirul, and abe din yang sangat memberi semangat kepada saya... TQ uALL..

Jadi sekarang saya cuma perlu menghitung hari untuk menamatkan khidmat saya di SINI sebagai Pelatih. (dalam 7 hari lagi..huhu)

Jadi sekarang saya tak perlu nak pikir2 pasal asingment dan benda yang menyerabutkan kepala.. just be myself as a worker dan tolong staf kat sini... Tambahan plak sekarang saya dah join untuk bahagian lain.. kat bahagian nie.. MEMANG BEST!! sume cool je... sporting n menganggap saya sebahagian pekerja diorang.. TAK KONDEM la...
SAYA SELESA DIBAHAGIAN INI


Ok la dulu for this time ... tadaa

wassalam...


10 comments:

Unknown said...

Tahniah..

:)

Akmal Izzah Alias said...

time kasih.... =)

ILA HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...

selesai sudah...;-)

tieykah said...

hahaha!doh la buleh SV penyayang.untung you!

Akmal Izzah Alias said...

@honeybuuny: yup syukur alhmdulilah..

Akmal Izzah Alias said...

@tiekah: haahah meme penyaye.. pah kakku jd penyabar..huahuahua

tieykah said...

hahaha.dohla kawe ni cepat gelabah.
aku tenja la SV mu.biar koho rendoh.

Akmal Izzah Alias said...

@tiekah.: hahah.. nok wat guano.. mujur gu jenis ganah2 blko..haha.. koho pendek di penyek2... hahaah

Unknown said...

Kepuasan terasa apabila berjaya siapkan tugasan yg diberi.

Akmal Izzah Alias said...

@MAN: yes! sangat tepat! huhu