oRang KUat

Wednesday, March 23, 2011

Bakal Melangkah Ke Alam Lebih Mencabar

salam...

entri ni khas untuk adik2 yang nak amek result SPM...




hai adik2 sume! mesti korang nervous giler2 kan??
ada tu yang sampai tak lalu nak makan..
tak bioleh nak tido.. kalau boleh everyhing u rasa sume benda tak kena kan untuk lately nie...

takpe sayang.. tu bagi akak nie normal je... (ceh berakak2) heee**
sebab ape tau.. sume orang akan rasa macam tu...


so.. jap lagi korang akan dapat result hasil usaha dan penat lelah kamo..
kalau kamu dapt macam kamu target..
MasyaALLAH!!!! gembira tu samapi tak makan seminggu pom xpe kan??
heheh

tapi jika result kamo tak seperti yang kamu inginkan...
ingat!!
JANGAN KECEWA SANGAT2 DAN JANGAN RASA TAK NAK TERUSKAN HIDUP NIE..
sememangnya kekecewaan tu ada tapi kamu harus bersyukur ye..
yang penting kamu telah berusaha sehabis tenaga dan penat lelah kamu..
kalau tak usaha akak pom tak tahu nak kata pa...

JUST YAKIN NGA DIRI KAMU OKEK!!

DAN KEPADA
SEMUA CALON SPM 2010
SAYA DENGAN BESAR HATINYA MENGUCAPKAN
TAHNIAH UNTUK KORANG!
TINGKATKAN USAHA ANDA UNTUK MASA HADAPAN....
INGAT TANPA USAHA KAMU TIDAK AKAN KEMANA-MANA
wassalam

2 comments:

Ujang9897 said...

terima kasih kak..=)

Akmal Ezzah Alias said...

hahaha yoo 'adik2' ops..hee