oRang KUat

Tuesday, March 1, 2011

Sindrom Susah Bangun Pagi



salam.....


hiyak!!!! saya susah bangun pagi
hah berkait dengan entri kali nie lak, mesti korang2 pom susah giler nak bangun pagi.. hehe

syok woo tidoo..


nak pergi keje pom jadi malas gile..
bunyi jam loceng tu ibarat lagu merdu je kadang2...hehe makin lena! ish2...
sebenarnya tak elokkan??

tu la masalah saya.. aih! kadang cuba macam2 cara nak bagi naik mood pagi2.. hee



contoh cara-caranya:
1) bayangkan hari ini nak mulakan sesuatu yang indah.
2) pikirkan baju nak dipakai nanti cantik2
3) nak lakukan sesuatu yang bermakna untuk hari nie berbanding hari2 yang lepas.
4) nak jupe muka2 orang2 yang disayangi...
5) bla..bla..bla..
6) bla..bla..
7) bla...
hah fgitu lah lebih kurang..huhu.. padahal bila kita bangun awal2 rezeki kita akan jadi murah.. dari semua segi la... mungkin kuih muih or sebarang makan yang ada kat dapur kita leh rasa, klu bangun lambat, kan tak dapat rasa coz dah habis.. tu la antara contohnya rezeki akan jadi murah kalau bangun pagi..
(tahu sangat tapi susah benor nak bangun.. huhu)








sebenarnya banyak je kelebihan bangun pagi nie.. dapat hirup udara segar,

yang penting sekali dapat bersyukur sebab masih bernafas kat atas muka bumi nie.. ALHAMDULILAH.. ^___^

dalam malas pom kena jugak bangun yer..huhu peace V(^_^)

wassalam..

5 comments:

zatilnabilah said...

haha..~ eh..~ bukan ke dulu2 kite slalu bgn pd2 ke..??haha

Akmal Ezzah Alias said...

hahaha kita memg bgn pagi2 la!! heee

Ujang9897 said...

gua pun susah bgn pagi..=)

Akmal Ezzah Alias said...

letak BOM

.::cintabungablogspot::. said...

sharing is caring dr cintabungablogspot :)


jom meh

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/eh-cik-bunga-pon-amek-epo.html