oRang KUat

Monday, March 7, 2011

CONTEST MESTI MENANG

salam..


smile (^___^)V


(pic from google)


saya inginkan pelamin yang sederhana tapi cantik.. takdelah terasa malu sesangat bila berada dipelamin..hee~ nak santai2 je..leh duduk2 bersimpuh gitu.. baru ayu!!! haha yang penting kaler pelamin tu lembut dan suci je bila kita tengok.. sweet!! pelamin saya nanti saya nak kaler biru lembut.. cam biru dalam pic nie.. ala2 biru 'terkos'.

kalau ada bajet lebih2 tu boleh la nak hias2 pelamin nga bunga hidup kan.. penting nak kaler putih!!! CANTIK!

(pic from google)

ok bagi konsep hantaran pula.. kalau la bolehkan, saya mahu hantaran saya tu nanti digubah macam dalam sangkar..
sebab ape saya pilih jenis cam tu???
sebab macam cinta kita.. kita sangkarkan cinta kitorang berdua untuk ke jinjang pelamin dan bahagia samapai akhir hayat,, so sangkar tu macam melambangkan termeterainya cinta kami di majlis yang sangat kami nantikan tu..

INSYAALLAH


(pic from google)

(pic from google)

ok bagi busana pengantin plak saya nak yang simple2 je.. tapi CANTIK!! untuk lelaki mestilah segak dan tampan.. hehe untuk saya palk saya nak yang menunjukkan ciri kemelayuan dalam pakaian....
macam ada ala2 kebaya pendek sikit ke..
yang penting kemodenan dalam kemelayuan..
baru la ayu je masa hari berbahagia tu kan?? hehe


Perkahwinan saya akan lebih lengkap dengan adanya pelamin, hantaran dan baju ini kerana ia dapat mengambarkan keindahan dan kesucian cinta antara saya dan si dia.


itulah tema dan impian perkahwinan yang saya idam2kan..
harap dapat membantu Cik penganjur (mIS tatie) dalam menyiapkan mjlis perkahwinan saudari dengan insan terCinta..


Hadiah-hadiahnya adalah :

Hadiah Utama
-wang tunai bernilai rm250
-2 keping tiket wayang di Cathay Cineplexes Platinum Movie Suite
-1 hadiah misteri

Hadiah Tempat Kedua
- sepasang kasut dari HEY GILFRIENDS
- sehelai baju dari MNG
- Wang Tunai rm50

dan
5x hadiah saguhati misteri


tarikh tutup pada 31 march 2011

kontest ini dianjurkan oleh


Your own flash banner

http://berkatalahdia.blogspot.com//

wassalam....

No comments: