oRang KUat

Sunday, November 21, 2010

Anda ANGIN???


salam...

hah? anda angin x? heheh bukan marah2 maksud saya...
huhu.. elak marah2 tu. nanti cepat tua.. kita kena awet muda.. btl tak??
hehe

ok. sape2 yang angin satu badan tu.. jom g kedai.. beli bawang puteh nie..

banyak woo khasiat bawang puteh nie...
kalau korang cam ada masalah penghadaman ke..
angin dalam badan ke...
selsema sekalipom..
boleh cuba makan benda nie.. makan mentah! heee~~~ ade brani?? tp risiko tanggung sendiri haa..

heheh

macam kat Malaysia nie kan sume masakan mesti berlemakkan?? lemak tu la lemak nie la..
so badan kita pom full nga lemak.. tak elok tu kawan2..
kena jaga.... so, nak bagi lemak tu terbakar la orang kata kan. kita leh jugak amalkan makan bawang puteh nie...

selain tu.. masalah kanser pom kita leh kurangkan tau..
nak info lebih sal nie klik bawang atau puteh...

tapi kan.... huhu.. ada TAPI nya...
risiko yang bakal anda alami.. bau badan! hehe
dah tentula kan.. bawang puteh nie kan buang toksik.. kalau bau badan kita sgt kuat after makan bawang nie,. maknanya dalam badan kita banyak la toksik tu..

p/s: selamat mencuba.. heee ^___^


wasalam,...

4 comments:

Ain said...

pernah makan jeruk bawang putih tak? mak akak suka sangattt....

sedappp katanya...

diadiamok said...

uish.. akma da try ka? hoho

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

GKSB banyak angin..

salah 1 lagi cara nak buang angin minum air halia..

tapi tak pernah try pon hehe

LATEST ENTRY

TAK SEMESTINYA SAMA PASTI ADA YANG BERBEZA

akmaizzah.alias said...

@ain: ye ke kak? x try ag la..huhu..
try cari nie..heheh

@nadia: hoho... blm try lagi.. jom try sesama naa..haha

@gksb: hehe aa akma biasa dgr jgk tu.. telan ENO je.heheh