oRang KUat

Thursday, November 11, 2010

Bila Cik Teddy Mula Study


salam....

ok.. entri kali nie kita pakat tengok ramai2 cara cik teddy stress stdy untuk xm..
hahaha

sape suh stdy main2 cik teddy?!!!

********

tu dia.. time nie semngat ag nie...
buat note...
baca note...
hah.. masih mampu tersenyum org kata..
heee

bila lama cikit
dia jadi gini...
....
..
.


hah! dah tukar2 tempat..
panas bontot~~.. hee

ok.. tu xpe ag.. leh consider kan???
ok.. baca2 lagi...
lagi n lagi...

lagi...

bila lama benor....

dia mula jadi..

jadi...

...
..
.


hiyak!!
dah duk cam tu dah??
hee~~

owh.. stress la tu yer?
kuikui...

kuatkan semgt mu cik teddy...
cayok!!!


cik teddy nak study betul2
sungguh..
sebab dia nak grad macam kawan dia nie..
kawan dia dah grad..
dah hebat r tu.
hahaha
nak tgk kawan dia nie??
nie masa konvo kawan dia...

tu yang cik teddy usaha sangat2 tu..
nak grad macam tu la..

dengan senyuman maneh!.

nie kawan dia....


....

..
hah! tu dia...
muka grad la tu...
pakai topi.. pegang ijazah..
heee..

dapat bunga manyak2..

tu cik teddy stress stdy tu.. nak berjaya...
tapi jgn stress sgt2 yer.. nnt semua xda hasil..
heee..

tapi bila cik teddy hepi..
fuh... camni upenye...


hah! muka berseri2 cerah dari badan..
senyum sampai ketelinga..
heee..
cik teddy nie kan....heheh

hee...

p/s: cik teddy xleh nak g terjah balik sape2 yg blogwalking.. sebb dia tgh concentrate study tu...hehe(katanyeeee). nnt cik teddy hbs semua.. kita jln2 ag k kat page korang2..hehe


ditulis oleh tuan cik teddy ^__^

wasalam


4 comments:

qamarul said...

gudluck exam :)

hiro said...

nok pero seko.

♥e'in♥ said...

good luck ok..

akmaizzah.alias said...

hhehe..

@qamarul & ein: tQ babe..

@hiro: nok ko?? mai nak v sekor...hehe