oRang KUat

Saturday, November 27, 2010

Zaman Yang Penuh Keceriaan


salam...

huhu.. tibe2 lak rasa cam terimbau kisah zaman kanak2..nga suasana sejuk hujan gini lak.
sonokkan zaman tu..
xyah nak pikir masalah..
nak pikir kena study..
nak pikir macam2 hal... sempoi je hidup..
hoho....

tapi tu dulu.. masa kita 100% bergantung nga ma abah kita kan?
cam saya anak sulung. and cucu sulung time tu.. ofcoz la memang best layanan dia.. haha..
tapi tetap biasa2....
sonok jadi baby.. k kat bawah nie pic2 zaman baby dulu.. hehe.. comey je. (perasan) sekarang kurang ke'comel'annya.huhu..




nie dalam bulan2 lagi kot.. saya pom x tahu wape bulan.. x sempt nak tnya ma...
heee


yang nie umur 2tahun
kisah pic nie sampai sekarang saya masih ingat..
kesnye saya menangis sebab saya baru dapat adek...
and masa tu ada bidan nie urut ma saya...
saya ingat dia nak wat ma saya sakit.. saya siap tarik2 lagi bidan tu.
hehe.. nie kalau tak silap makcik2 saya yang amekkan gambar..
menangis giler2.. tak nak bagi org wat macam2 kat ma kite.. heheh
kelakar kan..
budak2...


tu dia dah besar ckit.. ganas kan nampak pic nie..
tu nga adik saya no 2.. MOHD HAFIZULLAH
dia tecik,..
hehe.. saya dulu jenis pendiam n suka main sorang2
sebab saya jenis lembik cikit...
selalu la kena buli kat org2 lain yang sebaya kita kan...
huhu kesian...


hah,, nie tengah memujuk budop tu menangis..
saya bukan main pakai lawa2 sebab nak amek gambar..
dia leh nangis lak,
memang time budak melawa sakan..
heheh
time tu kitorang berdua je... xda adik bradik lain lagi..


nie lak.. time raya... tahun 1999..
urm dah big family sikit.. hehe
2 girl 2 boy..
baju mesti nak sama kan dulu2.. kalau raya.. anak pompuan mesti sama..
jimat nk beli kain2 pasang nie.haha
sekarang??? masing2 nak bergaya.. x sempatnye nak pakai baju sama2 corak nie.. hehe
tapi kdg2 tu sama kaler je la..
huhu


sekarang dah ada 5 siblings.. hehe

dan ini lah budop lembek sekarang..
hehe.. dah tinggi, dah besar, dah mature.. (ceh2 cam puji diri sendiri lak) haha..
tapi tetap lembek macam dulu..
selalu kena buli.. ups ye ke? mungkin.. kihkih

p/s: sekarang tanggungjawab kepada study dan masa depan..
perlu perah otak untuk itu ya...
jgn goyang kaki yer.. hee~~

wasalam....



No comments: